Inkoop 2020
Per 1 juli 2020 is de Inkoop 2020 afgerond. De uiterste inschrijfdatum was 3 februari 2020. Er zijn geen nieuwe inschrijvingen meer mogelijk, tenzij de samenwerkende gemeenten besluiten tot een tussentijdse openstelling van de toelatingsprocedure.
Tussentijdse openstelling
Een tussentijdse openstelling wordt overwogen wanneer er lokaal of regionaal sprake is van ontbrekend aanbod, in ieder geval wanneer:
- Het aantal gecontracteerde aanbieders is in aanbod niet toereikend om in de vraag en behoefte van opdrachtgever te kunnen voorzien.
- Er zijn nieuwe producten nodig om in de vraag en behoefte van opdrachtgever te kunnen voorzien.
Uitgangspunt:
De vraag/behoefte vanuit een lokale gemeente of de regio bepaalt of nieuwe toetreding van aanbieders noodzakelijk is. Alleen het aanbod van een aanbieder is nooit bepalend voor een tussentijdse openstelling.
Inkoopdocumenten
Onze inkoopdocumenten zijn in te zien op deze website.