Van gecontracteerde aanbieders wordt regelmatig informatie gevraagd. Het gaat dan om verantwoordingen zoals in de inkoopdocumenten staan beschreven. Met onderstaande jaarplanning wil Inkoop SDCG de gecontracteerde aanbieders van de 11 gemeenten in Centraal Gelderland tijdig informeren over de planning voor 2024. In de jaarplanning staat het totaaloverzicht per maand en welke actie op welk moment wij van u gaan vragen. De verschillende onderwerpen staan genummerd daaronder. Klik op het desbetreffende onderwerp voor meer informatie. Wilt u liever een printversie van deze informatie? Klik dan hier.
Klik op onderstaande afbeelding voor een grotere versie van de jaarplanning.
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.