10. NAW-gegevens van uw organisatie

Uitleg

Inkoop SDCG en de 11 gemeenten in Centraal Gelderland vinden het belangrijk dat u als organisatie vindbaar en bereikbaar bent. Binnen Vendorlink wordt u in de gelegenheid gesteld om deze wijzigingen aan ons door te geven. Hiervoor staat de audit ‘Wijzigingen NAW-, contact- en specialisatiegegevens’ voor u open. Alleen wanneer u wijzigingen of aanvullingen op uw huidige gegevens hebt hoeft u deze audit te beantwoorden.

Aanlevering geldt voor

Alle aanbieders die een wijziging door willen geven

Wijze van aanleveren

Via Vendorlink

Uiterste aanleverdatum

Zo spoedig mogelijk na wijziging

Contactpersoon: Inkoop SDCG, inkoop@inkoopsdcg.nl

Terug naar jaarplanning & overzicht

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen

Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.


Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Deze cookies zijn van aanbieders van externe content op deze website. Denk aan film, marketing- en/of tracking cookies.